En speciell dag idag!




En alldeles speciell dag är det idag. För 28 år sen var jag nybliven mamma till den allra sötaste lilla flicka man kan tänka sig. Vid tre-tiden på em föddes hon, och lyckan var total för mej och hennes pappa.
Det är svårt att förstå att hon redan är 28 år, men fortfarande är jag mkt lycklig över att vara mamma till en så härlig dotter!
Massor med Grattiskramar till dej i dag Marie! Vi får fira dej till helgen, men lite rosor kommer här:



I Söndags var jag i Bengtsfors på scrapträff hos trevliga Victoria, som har scrapbutiken www.papperochsant.se
Det var en rolig dag med trevligt sällskap! Vi pratade, fikade, shoppade och scrappade förstås. Bla. gjorde jag ett par LO till Kreta-albumet. Detta gör jag i storlek 20x20 och då behövs inte så mkt dekorationer tycker jag.
Här kommer den ena (den andra är lika men spegelvänd och med foto på andra sonen) 



Dagens te: I kväll dricker jag Röd skymning som är ett ekologiskt rött te med smak av vanilj. Luktar gott och smakar gott! Himla söt påse är det också.



Nu är det dags för sängen och korsordstidningen.

Nattinatti!  / Katarina

Malin/malwa
2010-04-20 @ 08:41:50
URL: http://scrapsofmalwa.blospot.com

En LO helt i min smak! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0