Ljus och tändsticksask



Fick en beställning på ett ljus och en tändsticksask som skulle ges bort i julklapp. Svart och vitt och ganska stilrent var ett önskemål, och så här blev resultatet.



Det svarta notpapperet hittade jag i mina gömmor, och vet inte alls tillverkare. Fjärilarna är utklippta ur ett papper från en av Basic Greys serier. ( Gissar på Ambrosia) Carpe Diem-stämpeln kommer från Prickiform och den har jag embossat med svart embossingpulver. Kantstans från Martha Stewart.



Fick den här fina julgruppen av min snälla mamma till jul, och i bakgrunden syns vår gamla braskamin som vi eldar flitigt i, den här kalla vintern.

Nu ska jag umgås lite med Wallander innan jag ska sova. Tycker han är trevligt sällskap, så här på kvällskvisten :-)

Nattinatti!   Katarina  
Märtis
2011-01-03 @ 10:47:12
URL: http://www.ruusresidenset.se

Fjärilen var ju super snygg. ja hela alltet var ju självklart snyggt som alltid när du är i farten :D Stilrent och vackert!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0