Kort med digital stämpel

Nyligen provade jag att köpa några digitala stämplar för första gången. Köpte dom hos Papper & Sånt, och tyckte det var jättesmidigt och bra att kunna välja vilken storlek man vill ha motivet i.
Visar här det första kortet jag gjorde med dessa stämplar



Annars tittar vi mest på OS här på kvällarna. Jag är egentligen scrapsugen, men när jag kommer hem från jobbet så är jag ganska trött, och så är det faktiskt lite mysigt att sitta i soffan med familjen och bara vara. Får hoppas på lite mera ork och tid för scrap i helgen.

Dagens besvikelse: Jag hade fått för mej att bokrean började idag, men det gjorde den ju inte :-(

Nu ska jag koka mej en mugg blåbärste och sätta mej hos sambon vid tvn en stund innan det är dags att krypa till kojs.

Nattinatti!  / katarina
Gunilla
2010-02-21 @ 11:22:01
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Har aldrig provat digistämplar! Men det verkar som en smart idé.



Ditt kort är superfint. Jättefina detaljer och så söt stämpel.



Ha en fin söndag/Gunilla

Gurkiss Scrappande
2010-02-23 @ 10:47:03
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Jätte fint kort och jag ÄLSKAR deras nya söta stämplar :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Cathrin
2010-02-23 @ 13:05:01
URL: http://cathrink.blogg.se/

Hej! Kul att du kikat in hos mej:)

Digaitala stämplar har jag aldrig provat, verkar smart och din höns stämpel är ju fantastiskt söt.......säger en hönsgalen, fniss.

OS????? Lagar de mat där eller???? Som OS:ar??

Ja du ser hur intreserad jag var av det, NOT.



Kram Cathrin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0