Födelsedagskort

Har varit lite tyst här ett tag nu, men idag tänkte jag skriva några rader.
Kom på att jag inte visat korten, som killarna fick när de fyllde 11 år.
Jag gjorde korten lika men i olika färg och så här blev de





I helgen har vi haft besök av goa dottern med familj. Såå roligt när de kommer på besök.
I dag fick jag äran att gå på promenad med allra sötaste lilla barnbarnet. Så här gosig såg han ut när han vaknade efter promenaden



Dagens mugg: med te innehöll "Lyckoblandning" som tyvärr inte smakade så mkt. Brukar smaka jättegott, men jag som fått jätteont i halsen nu på em kände inte så mycket smak tyvärr. Men det var gott för halsen med något varmt. Fina muggen har jag fått av snälla arbetskamrater i samband med att jag slutade på min förra arbetsplats.
Saknar både arbetskompisar och barnen på den förskolan mycket!


Nu ska jag gå och göra mej en mugg med honungsvatten och krypa upp i soffhörnan med en fleecefilt och se på film med barnen. Känner mej faktiskt lite hängig, så jag hoppas att vila ska göra susen, så jag är pigg tills imorgon.

Ha det gott!  Katarina

Lise-Lott G
2010-01-29 @ 23:47:25
URL: http://liselottg.blogg.se/

Hej! Tack för kommentaren i min blogg.

Härliga kort du skapat.



trevlig helg!



kram Lise-Lott

Agneta
2010-01-31 @ 17:45:20
URL: http://agge.blogg.se/

Tack för att du kikade in i min blogg.



Har tittat runt i din blogg och jag gillar verkligen det jag ser, så räkna med att jag kommer tillbaka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0