Mysig lugn dag

I dag har det varit en riktigt lugn och skön dag. Efter en sen frukost och lite tvätt och avklarade telefonsamtal, gick jag ut och gick en promenad i det vackra vädret. Så skönt att det är lite mera lagom kallt nu. Under tiden var barnen ute och roade sig i snön. Hann med lite dator tid också innan lunch.
Sen har jag druckit te och löst sudoku, besökt biblioteket, handlat, ätit middag med famijen, bakat muffins, gjort godis med barnen och sett på tv på naturprogram med barnen. Oj, vad jag hunnit med, trots att vi bara tagit det lugnt!
Så här blev våra muffins när F och A dekorerat dom med glasyr och strössel.



Här syns också de mysiga ljuslyktorna i fattigmanssilver som jag fick från snälle sonen F i födelsedagspresent. De har vi tänt ljus i varje kväll hela julen.

Efter att ha scrappat ganska mycket de senaste dagarna, så blev det som sagt bakning som jag "pysslade" med idag. Därför visar jag idag en LO som jag gjorde i höstas. Sådana här kalla mörka kvällar känns det bra att drömma sig tillbaka till det varma medelhavet!



Nu ska jag krypa upp i soffhörnan och kika lite på tvn. Måste snart sova eftersom i morgon börjar vardagen med jobb igen. Skulle faktiskt kunna tänkt mej att vara ledig ett par veckor till, men det ska bli trevligt att träffa arbetskompisarna igen. 

Nattinatti / Katarina
Lise-Lott G
2010-01-08 @ 15:15:30
URL: http://liselottg.blogg.se/

vilken härlig dag ni haft. Och en helt underbar LO du gjort.



ha det gott.



kram Lise-Lott




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0