Vinter och vårlayouter

I dag visar jag en vinterlayout


Fotot är taget för ett par år sen när vi var ute och fiskade. Efter ett tag tog goe A paus och gjorde en fin snöängel på isen. Som tur var hade jag kameran  med och kunde föreviga minnet. Det är ju det som är det fina med scrapbooking, att man sparar många härliga minnen. Numera tar jag mkt fler foton, på allt möjligt ( och omöjligt). Det känns minst lika viktigt att scrappa om vardagliga händelser, som om speciellla händelser. Man glömmer ju så himla fort, och jag vill gärna kunna sitta och titta i mitt album sen, och bli påmind om både stort och smått i livet.

Nästa LO är en vårlayout



Den här gjorde jag förra våren med ett foto på älskade Zanna, som var alldeles nyklippt då.
Hon blev så ynklig när hon var nyklippt. Då insåg man hur himla liten och smal hon var. Egentligen var hon ju sötare när pälsen växt ut lite mer, men hon var ljuvlig hur hon än var, och jag saknar henne så otroligt mycket!

Dagens te: I kväll dricker jag Kamomillte. Brukar dricka te i mugg, men just kamomillte tycker jag ska drickas i kopp. Det passar liksom bäst så,  "en kopp kamomillte". Misstänker att jag läst detta i någon bok, alltså om någon person som drack en "kopp kamomillte"  Hur som haver, nu är det te och deckare som gäller!



Nattinatti/ Katarina
Gurkiss Scrappande
2010-01-12 @ 18:32:23
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Jätte fina LO´s.



Kram Gurkiss

Carro/camile
2010-01-16 @ 00:38:49
URL: http://camile.blogg.se/

Vilka fina lo:s!

Tack för besök och kommentar hos mig. Mycket trevligt! =) Välkommen tillbaka.

//Carro




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0