Grattis till 4B! ..och så lite scrappat!

Ett stort Grattis till killarna och tjejerna i 4B, som vann klasscupen i fotboll, i år igen! 
Ni spelade jättebra och det var såå kul och spännande att titta på.
Det blev en heldag och vi fick med oss två trötta, men mkt nöjda killar hem!

Har scrappat en del som jag inte kan visa än, eftersom det är DT-uppdrag fö Scrapidoo.
Men jag har två kort som är lite vårliga, som jag kan visa idag.





Till båda korten har jag använt spillbitar från Making Memories-papper. De härliga fjärilarna är utklippta, ur ett av papperen i den här serien, som  förstås finns hos www.Scrapidoo.se
Motivstämpeln kommer från hänglar&stänglar och  textstämpeln från Inkido, har jag fått låna av snälla A-C, på en scrapträff.

Känns bra att scrappa i vårfärger nu, och jag som köpte fina vårstämplar på mässan i Karlstad, är jättesugen på att testa dom. Kanske hinner jag i kväll, vi får se.
Hoppas ni njuter av våren, även om den är lite blöt just nu.

Ha det gott!   / Katarina
Carro/camile
2010-03-24 @ 16:35:57
URL: http://camile.blogg.se/

Åh vilka fina kort i våriga färger! Härligt! =)



Tack för besök och kommentarer i min blogg. Ja det är gôtt att få gå lärarlyftet.



Kram!

Morfen
2010-03-24 @ 18:17:52
URL: http://morfen.blogg.se/

Åh så fina kort du har gjort!! Så härligt våriga och söta. Så roligt att du använt spillbitar, för det gillar jag också att skapa med.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0