Lila julkort


I mitt DT-paket från Scrapidoo fanns fina papper från Ladybug and friends. Ett par av dom var lila och trots att det inte är en färg som jag vanligtvis skulle välja till julkort, så blev det ändå ett julkort :-)
Papperen är nämnligen vintriga och ljuvligt fina!



Jag gjorde en Z-vikning och på andra fotot här, ser man lite av insidan:



De fina halvpärlorna, samt bandet fick jag också med i mitt Dt-paket från Scrapidoo.
Stämplarna är privata.  Mer info om materialet jag använt, finns inne hos www.scrapidoo.se

Nu ska jag sätta mej och börja på ett Bröllopskort.
Min älskade dotter gifter sig nämnligen nästa Lördag, så det är hög tid att göra kortet. Känner jag mej själv rätt så får jag nog göra iallafall ett par kort, och så väljer jag det som blev bäst.

Trevlig Lördagkväll på er!

/ Katarina
Pysselfröken
2010-11-27 @ 18:58:26
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Åh, så sött. Det där pappret gillar jag också, fast jag inte är förtjust i lila alls. Magnoliastämpeln är också söt. Tack för din gulliga kommentar i min blogg. Visst är det kul med DT-paket. Lite som kinderägg för en pysslare. Vem gillar inte överraskningar? Jag har turen att få gästa ett företag 3 mån. Det ska bli kul men svårt. Har grym prestationsångest. Trevlig helg. Kram

Åsa/asamia
2010-11-28 @ 18:50:13
URL: http://asamia.blogg.se/

Supersött kort, och lila är ju helt OK till julkort ;0)

Du funderade över en blomma i min blogg, och det är precis som det står under kortet - en blomdie fr Magnolia med en snöflinga från en Martha Stewartdie.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0