Kort + pelargonbukett

Ett snabbt litet blogginlägg får det bli i kväll.

Förra helgen gjorde jag ett kort som mamma beställt. Mottagaren har varit på sjön i ungdomen, och spelar dragspel, så hon ville gärna att det skulle avspeglas på kortet.

Så här blev resultatet:



Stämpeln med fyren kommer från Reprint, båten och sjömannen är från Magnolia och dragspelet har jag ritat själv. Papper från Magnolia och Prima.

I bakgrunden på fotot skymtar en liten vas med pelargonier. Här syns de bättre:



Jag tycker det är fint att sätta några kvistar från halvt utblommade pelargonier i en vas. Här blev det blommor i rosa och vitt, mina favoritfärger på pelargonier.

Nu blir det Robinsson med killarna i familjen!

/ KatarinaR

Ziro
2011-08-30 @ 11:29:10
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/

Jättefint kort! Mycket välkomponerat!

Gurkiss
2011-09-01 @ 09:34:17
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Jätte snyggt kort, kul att rita dit ett dragspel själv :) Det blev jätte fint :)



Super vackra blommor :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0