Njut av varje ögonblick!

Så här på Fredag eftermiddag vill jag påminna er om hur viktigt det är att njuta av varje ögonblick! Även om semestern är slut, så finns ju många tillfällen att njuta i tillvaron.

Själv ska jag äta varma kantarellmackor och mysa med familjen ikväll. Min Lördag är ledig och kan användas till vad som faller mej in, och på Söndag eftermiddag ska jag och några goa tjejer träffas och scrappa, och det ser jag framemot!

Säkert blir det också en och annan stund med vila tillsammans med min goa pudelkille Molle




Lite info om kortet och vilket material jag använt hittar du hos Scrapidoo

I somras gjorde jag en hel del kort som jag sålde på Lennarstforsdagen.
Nästa kort är ett av dom jag sålde där.

 

Stämpeln är från hÄnglar & stÄnglar och passade bra ihop med jordgubbspapperet från Magnolia.

På det här kortet har jag använt två olika kantstansar. Doily lace från Martha Stewart och så
en hjärtstans från X-cut.
Mina dies med jordgubbe och myra från Quickutz, har jag också använt när jag gjorde det här jordgubbskortet.

Hoppas ni alla får en bra helg och får/tar er tid att njuta av livet!

/ KatarinaR

Zima
2011-08-28 @ 11:30:12
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/

Va härligt det första kortet är! Fina färger och skön stämpel. Det andra kortet var oxå fint!

Ziro
2011-08-29 @ 13:03:50
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/

Jättefina kort båda två! Jag måste få till något kort med de digitala stämplarna som jag fick!

Anneli
2011-08-29 @ 20:09:13
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Så söta kort

Gillade det översta så läckert och tuff stämpel!



Kraaaaam Anneli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0