Publicerad och Dt-layout

Nu kan jag äntligen få berätta en rolig sak, som jag vetat om ett par månader.

Jag har fått en Layout publicerad i första numret av nya tidningen Inzpira Magazine! Jättekul tycker jag!



Får inte visa layouten här än, men så småningom kan jag visa den.

Som ersättning för att de fick publicera min Layout fick jag en prenumeration och i veckan så damp första nummret ner i min postlåda.

Måste säga att jag gillar tidningen skarpt!

Avslutningsvis så vill jag visa en annan Layout, som jag gjorde i början av sommaren, men inte hunnit blogga för Scrapidoos räkning förrän idag.




Fotot jag scrappat är från en resa till Rhodos för ett par år sen.
Lite info om materialet jag använt, samt ett foto med en närbild på layouten kan man se om man klickar in sig här hos Scrapidoo 

Nattinatti!

/ KatarinaR

Ziro
2011-08-22 @ 16:53:22
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/

Grattis till att ha blivit publicerad! Vad skoj! Fin layout som du har gjort!

Anneli
2011-08-22 @ 21:22:17
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

ett stort GRATTIS till att ha blivit publicerad. Jag hoppas jag får min tidning i brevlådan i morgon, ska bli kul se din Lo i den...

Få se tidningen är så nyfiken på den,,,,

Lo du visar idag är så härlig.



Kraaaaaaaam Anneli

Lisbet
2011-08-26 @ 21:45:34

Grattis vad kul. Ett bevis på hur duktig du är. Kan man köpa tidningen på affären eller. Ha de.

Zima
2011-08-28 @ 11:28:20
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/

Grattis till publiceringen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0