Kort till skissutmaning


Mia hade en utmaning där man skulle skapa ett kort efter en skiss som hon gjort till stämpelkällans blogg.
Så här blev mitt bidrag..




..och så här ser skissen ut.

Gillade skissen som jag följde rakt av, förutom att jag valde att spegelvända den.

Nu är det dags att vila igen. Hostan är aningens bättre idag, men tyvärr varken orkar eller vill vi, åka till dottern med familj idag, som vi hade planerat. Vill ju inte riskera att goaste lillkillen får denna hemska hosta.
Men förhoppningsvis är vi friska och kan hälsa på i Sunne nästa helg istället.

/ Katarina
Pysselfröken
2011-02-26 @ 07:10:39
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Vilket härligt kort! Fina färger. Lycka till i tävlingen. Är muffinsen från Prick-i-form? Japp, jag ska till mässan. Det är bäst att ladda stora plånboken. Det brukar finnas en hel del som lockar. Ska du stå i butik, vara på träff eller bara vara vanlig mässbesökare? Kram

mia.t
2011-02-27 @ 09:12:43
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kul att du gillade min skiss och ville vara med i min lilla tävling! Ett superläckert bidrag blev det med mums

Kram Mia

Zora
2011-02-28 @ 21:40:55
URL: http://lofquisten.blogspot.com

Tack för din fina kommentar, synd att det inte funkade när du ville skriva. Visst var skissen härlig! Jag gillar de bruna tonerna i ditt kort samt stämpeln, blir sugen på sött:O)

Krya på dig!

Zora

Katja

Hej!



Vilket fint kort med muffins!



Loving cupcakes!



Kram Katja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0