Påskkort för Scrapidoo


Häromdagen visade jag ett bokmärke jag gjort med ett av Scrapidoos egna papper.
Det blev en bit över när jag gjort bokmärket, och den blev liggande i min Dt-låda ett tag,
men för någon dag sen plockade jag fram den och upptäckte att biten räckte precis till
att göra ett kort i vanligt 15x15 format.

Tyckte att det gula fina papperet passade perfekt till ett påskkort!



Påskstämpeln köpte jag på Panduro när jag var i Karlstad senast, men allt annat kommer från
www.scrapidoo.se

I Scrapidoobloggen har jag skrivit upp vilket material jag använt.

Nästa helg är det stor scrapbookingmässa i Karlstad. Jag kommer att vara där hela helgen och hjälpa till i Scrapidoos monter.
Självklart kommer jag att mingla runt och shoppa massor också. Ska bli så himla kul!
Kanske ses vi på mässan?!



Nu blir det mys vid TVn med mina två hostande söner, och sambon som iallafall inte hostar än.
Själv hostar jag fortfarande en hel del, så jag ska fixa honungsvatten till mej och killarna.

Trevlig Lördagkväll!       / Katarina

ZINKADUS
2011-02-27 @ 14:06:00

VAD FINA SAKER DU GÖR, DEN SOM DU GJORT OM DINA FÖRVÄNTNINGAR INFÖR 2011 VAR SUPER!!! HA DET / systeryster.

ZINKADUS
2011-02-27 @ 14:09:14

vad fina saker du gjort!! Den du gjort om dina förväntningar på 2011 var super!!!! kram från systeryster.

tess
2011-02-27 @ 19:54:16
URL: http://tess701.blogg.se/

Trevligt med en annan blogg med scrappintresserad. Fina saker du gör.



Kul att du gillar mina LOs...



Var bor du? Ja bor ju i Kristinehamn ja...ser du ska på mässan jag jobbar givetvis precis som förra gången så tyvärr missar ja...



Ha en fin kväll.

Märtis
2011-03-01 @ 09:38:42
URL: http://www.ruusresidenset.se

Den där stämpeln är ju bara för gullig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0