Grattiskort och plåtaskar


Fick en beställning på ett kort förra veckan. Så här blev resultatet:



Härligt vårliga blommor på papperet från Basic Grey, passade bra tyckte jag. Detta, samt pärlor, blommor,rosor och rosenknoppar kommer från www.scrapidoo.se

Den fina stämpeln från Prickiform, har jag lånat av en snäll scrapkompis. Anita är mycket duktig på att baka och tydligen tycker hon mkt om bakelser, fick jag veta senare, så stämplen blev perfekt.
Kortet blev helt snett i fotograferingen, men så kan det bli...



Behövde något lite vårligt till min bricka på köksbordet, så jag köpte en vit fin vårblomma, som jag satte i en zinkkruka.
Ville ha något mer att lägga på brickan och kom plötsligt att tänka på den gamla albylburken.
När jag letade upp den i ett skåp så hittade jag en fin ask som det varit strepsils i, och den ville visst vara med på brickan, den också :-) Nu är ju inte plåtaskar så särskilt vårliga, men jag blev nöjd ändå :-))

Nu ska jag koka mej en mugg med varmt gott te.
Fick ett härligt vitt te som hette "Exotic Paradise" av min goa kompis M, när jag fyllde år i November, och det får det bli nu i kväll. Har tyvärr ingen bok på gång, men det får bli lite korsord istället. Hjärngympa är aldrig fel!

Nattinatti!  

/ Katarina

ZINKADUS
2011-01-18 @ 22:08:05

ANGELICA BJUDER DIG GÄRNA PÅ BULLAR NÅGON DAG. FIN LITEN BRICKA DU GJORT.

Gurkiss
2011-01-20 @ 07:15:38
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Jätte fint kort, helt underbar stämpel :)



Härligt att göra om lite hemma ibland, det kan vara något lite men som gör så mycket.



Ha de gott.

Kram kram Gurkiss

Pysselfröken
2011-01-23 @ 09:13:59
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Hej!

Hoppas att du har haft en härlig helg. Min harvarit finfin. Igår träffade jag en pysselkompis och vi utbytte lite stämplar. Nu har jag en massa nytt att färglägga. Ditt kort är jättefint. Gillar pappret och stämpeln...mycket.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0