Hundar och blommor


I dag fick sonens lilla beaglevalp Urax, träffa vår lilla pudelkille Molle, för första gången.
Det gick jättebra och efter en stund kom systersonen ner på besök med sin beaglekille Ricko.
Så det blev en liten trevlig hundträff.

Tre killar som hälsar på varann:



Men efter en stund tyckte nog Molle att pinnen han nyss hittat var mer intressant :-)



När jag ändå hade kameran med ut, passade jag på att fotografera penséerna som jag har i en zinkbalja och en zinkhink, här utanför.








Jag tycker penséer är så underbart fina!

Nu är det snart dags för film med familjen. Till den blir det kaffe och god choklad!

Trevlig Lördagkväll!




ZINKADUS
2011-05-26 @ 23:07:17

SÅ UNDERBAR FÄRG DET VAR PÅ DINA BLOMMOR! FINA BILDER PÅ BÅDE BLOMMOR OCH HUNDAR. HA DET/ANNELIE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0