Studentkort


Det har blivit dåligt med bloggandet en tid nu, men tiden räcker inte riktigt till. Våren är en härlig men ganska hektisk tid.
Som tur är så är det mestadels roliga saker iallafall. Som tex i kväll när jag varit på en jättetrevlig kväll med god mat, med hela barnomsorgen här i Årjäng.

Hinner inte scrappa så mycket just nu, men jag har iallafall hunnit göra ett par studentkort, som jag kan visa.

Det första köpte en vän, som har en son som tar studenten snart.



Det här kortet är med sk z-vikning, vilket syns bättre på nästa foto:



Sen kommer ett stafflikort, som jag stansat ut med en Spellbinderdie.



På båda de här korten har jag använt den fina studentkillen som är en digital stämpel från Scrapidoo.
Cardstock, blommor, rosor, daggdroppar och stickles kommer också därifrån. Det fina gula papperet på stafflikortet är från Scrapidoos egen svensktillverkade pappersserie och heter "Prästkrage".

Till nästa kort har jag använt en stämpel från hÄnglar&stÄnglar. Det blå papperet bakom stämpelmotivet är stansat i kanterna med en stans från X-cut. De här kantstansarna är mycket prisvärda och finns i flera varianter hos www.scrapidoo.se



Nu blir det en mugg te och lite läsning i en mkt bra men sorglig bok.
 
Nattinatti!  

/ KatarinaR

Anna
2011-06-03 @ 20:22:40
URL: http://annascrappar.blogspot.com/

Jättefina studentkort =)

Åsa/asamia
2011-06-03 @ 22:50:11
URL: http://asamia.blogg.se/

Vilka fina kort du gjort, tack för att du skrev hos mig så jag kan kika in hos dig.

Hoppas du får en fin helg.

Anneli
2011-06-04 @ 06:23:14
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Så underbara studentkort du har gjort så snyggt det blev med Z-vikningen. mycket snyggt!! Härligt studentstämpel den har jag inte sett förut, så snyggt du har färglagt den.



Önskar dig en skön helg!



Kram ANneli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0