Två vintagekort

Kom på att jag inte bloggat två kort jag gjort för Scrapidoos räkning, och lagt upp i deras blogg.

Till båda korten har jag använt papper från Graphic 45.





Till båda korten har jag använt papperen Key To My Heart och Happy Homemaker, som kommer från Graphic 45.

Som dekoration har jag använt vita blommor, cremevita rosenknoppar och rosor, samt vita pearls.

På det övre kortet har jag distressat och sen stämplat med distressdyna och Flower fairies friends-stämpel.

Till det nedre kortet har jag använt en färdig vintagebild. Kommer inte ihåg varifrån just den här kommer, men vet att det finns många fina vintagebilder att skriva ut från nätet.

Ser nu att den fina charmen som är fäst i en av rosornas stjälk, tyvärr hade "hängt sig" när jag fotograferade kortet. Typiskt!

Så här kommer ett foto från butiken där ni kan se hur fina de här franska lilje-charmsen är. Dessa kostar bara 1 krona styck! Finns massor med andra charms också och alla till ett bra pris!

Så in i butiken och botanisera, vetja!  www.scrapidoo.se

/ KatarinaR

Petra/Trollet
2011-05-25 @ 08:23:55
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Åh så fina kort du gjort, verkligen underbara papper!!! Nu måste jag surfa in och kolla på charms, tack för tipset!

Kram Petra/Trollet




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0