Julkort i blått

I kväll har jag umgåtts med mina goa söner och sambon, och haft en trevlig kväll med gott fika!
Fina presenter har jag också fått, så jag känner mej mkt tacksam,över presenter förstås, men framförallt över att ha en så härlig familj!
Dottern med familj firade mej i helgen och idag har hon o goa Gustav ringt, och de sjöng såå fint för mej. Många andra samtal o sms har jag också fått idag (och igår :-)) och allt värmer!

Så ett julkort igen. Upplägget är i princip samma som på kortet jag visade häromdagen, men det här kortet går i blått.



Papper från Basic Grey och en digital snögubbestämpel, samt lite blommor och glitterlim runt kanterna på stämpelmotivet. Tyvärr blev inte det här kortet photoshoppat men ni ser ju upplägget iallafall.

Har gjort lite mer julinspiration som jag ska blogga hos Scrapidoo först, men sen kommer det här också.

Nu blir det lite mys vid tv:n med minsta killen i familjen, goa pudelkillen min!

/ KatarinaR

Ziro
2011-11-26 @ 22:39:30
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/

Snyggt julkort! Det blev riktigt fint med snöflingorna och glittret runt snögubben!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0