Min helg

Så var det Söndag kväll igen då. Helgen har gått fort men det har varit en bra helg!

Det började bra redan i Fredags när jag kom hem från jobbet. Då stod en påse utanför dörren fylld med mkt smaskigt, bla Dufvenkrooks Glögg i smaken blåbär & lingon! Gissa om jag blev glatt överraskad, men också mkt förvånad. Vem kunde denna trevliga överraskning komma från?
Efter lite detektivarbete fick jag reda på detta och kunde ringa och tacka min goa härliga vän M! Blev såå himla glad och rörd över hennes omtanke!

På kvällen blev det Fredagsmys med familjen och mannen bjöd på ljuvliga varma kantarellmackor. Sen godis och snacks.

På Lördag for vi en tur till Töcksfors och köpte vinterkängor och snygga tröjor till killarna.Avslutade shoppingturen med lunch innan vi for hem. På em var killarna hos snälle D o M som ordnat med speleftermiddag.

Själv invigde jag min nya mugg från Green Gate som jag köpt hos Jolins. Varmt rött te drack jag i den och så njöt jag av underbart god choklad till. Den fick jag också i påsen från goa vännen. Tog ett snabbt foto på muggen och chokladen innan jag kröp upp i soffan med en spännande deckare.



I dag Söndag har jag och mina söner, samt mamma, varit i Sunne och hälsat på dottern med familj.
Det var härligt att få träffa goe Gustav igen och att få mysa med nya lilla barnbarnet Edvin var ljuvligt!

Eftersom de inte kommer hem nu i veckan när jag fyller år, så fick jag present redan idag. Fick ett jättefint armband som gjorde mej mkt glad! På armbandet stod bla "Life is.... Good"  och jag kan bara instämma!

Jag hade gjort ett kort till Edvin men det glömde jag visst att fotografera, men jag passar på att visa ett julkort i stället :-)


Stämpeln är en digital och den och papperen har jag köpt hos Scrapidoo

Nu blir det snart kvällspromenad med goa pudelkillen och sen te och bok. 

Fick faktiskt tre hela bananlådor med böcker idag! Dotterns pappa ska flytta och vet att jag älskar att läsa, så då hade han lämnat boklådorna till mej hos dottern, så att jag fick ta vad jag ville ha. Vi gillar båda deckare och samma typ av författare så det var verkligen en skatt för mej! 

Så ja,  Life is.... Good!

/ KatarinaR

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0