Svensk Scrapbookings cc

För en dryg vecka sen var det cybercrop hos Svensk Scrapbooking, hela helgen.
Tycker det är så kul med cc , så på Fredagkvällen gjorde jag ett kort till en skissutmaning där. Eftersom jag nyss blivit faster till en ljuvligt go och söt liten Linnea, så blev det ett kort till henne.



Sen på Lördag förmiddag satte jag mej i min scraphörna och njöt av en kaffe och en biscotti, medan jag kollade in vilken utmaning jag skulle ta mej an härnäst.



Gjorde en Layout efter en skiss, men bestämde mej för att fotografera den på Söndag och sen lägga upp mina bidrag i Galleriet inne hos Svensk Scrapbooking.

Nu blir det inte alltid som man tänker och en hel del annat kom emellan som gjorde att jag inte hann fotografera och få in mina bidrag i tid, men det viktigaste med att scrappa och delta i CC är att det är så himla kul och man får en massa inspiration!

Layouten jag gjorde är fotograferad men jag har inte fört över det fotot till datorn är, och nu orkar jag inte, så den får ni se en annan dag.

I morgon är jag ledig, förutom några timmar på eftermiddagen, och det är såå härligt med lediga dagar!

Kanske blir det något spel med sonen som har feber och är hemma från skolan, kanske lite förmiddagsfika och så promenad med goa lilla pudelkillen. Hoppas hinna scrapppa lite, kanske gör ett julkort till, skulle vilja läsa lite, ja ni förstår att jag skulle ju behöva vara ledig massor, för det finns så himla mkt jag vill göra och tiden räcker inte till :-) Finns ju ett och annat mer praktiskt, typ husliga sysslor, som man också måste göra ibland.

Men nu är det sängen och en ny bok som väntar!

Nattinatti / KatarinaR

Lisa
2011-11-10 @ 18:59:12
URL: http://iffasscrap.blogspot.com

Vilket fint kort du gjort!!

Tack för din fina kommentar i min blogg =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0