Två blå julkort

Jag har kommit igång lite smått med att göra julkort och i kväll visar jag två blå julkort. Till det här första har jag använt en söt stämpel från Bildmålarna, som jag inte kunde motstå utan skickade efter får någon vecka sen.



En liten närbild där man kan se den läckra stenkrossen som nu finns hos www.scrapidoo.se  Här har jag använt  silverfärgad stenkross, men den finns i flera olika fina färger. Jag har använt glossy accent till att limma fast den och sen la jag på en liten gnutta stickles.



I bloggen inne hos www.scrapidoo.se finns ännu en närbild och lite mer info om vad jag använt för material till kortet.

För några dagar sen bloggade jag ett annat blått julkort hos scrapidoo, och det kommer här nu.



Till det här kortet har jag använt en digital stämpel med en söt snögubbe.
Har använt distressdyna i färgen Faded Jeans till textstämpeln, och på alla papper.

På båda dessa kort har jag använt julpapper från Basic Grey och de finns nu i REA-kategorin hos www.scrapidoo.se  så kika in och se om du hittar något som passar för dej och dina julkort!

Hoppas ni får en härlig helg med tid att göra sånt som ni gillar!
Själv hoppas jag få tid för scrapbooking för det är avkoppling för mej!

/KatarinaR





Åsa/asamia
2011-10-15 @ 18:05:43
URL: http://asamia.blogg.se/

Å så fina julkort du gjort! Stämplarna är så söta med, och du får till det så fint.

Hoppas du får en fortsatt fin helg.

Päivi
2011-10-16 @ 09:59:01
URL: http://paivja.blogspot.com

Vilka härliga julkort! Jag bara älskar blått!



Ha det bäst!

ZINKADUS
2011-10-27 @ 23:05:21

vilka fina kort, det med den gulliga snögubben gillade jag verkligen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0