Höst

Jag har åkt på höstens första förkylning och den var rejäl! Har varit hemma hela veckan och varit jättehängig.
Men nu är iallafall febern borta och förhoppningsvis är orken snart tillbaka.

I förmiddags kom goa mamma och pappa på ett litet "sjukbesök" och hade med en tidning och en chokladkaka till mej! Tack snälla ni!



Mörk choklad med hallon är en ljuvlig kombination, enligt mej. Ska snart koka en kopp te och så njuta av en bit av den här, samtidigt som jag läser i tidningen. Vardagslyx!

Men först vill jag visa lite scrappat.

Jag har inte ens orkat scrappa nu när jag varit sjuk, och då är det illa :-)  men jag hade gjort en layout för ett tag sen, för Scrapidoos räkning, och  och den kommer här



En närbild på blommorna nere i vänstra hörnet. De nya stora blommorna från Reprint, kom nyligen in i butiken hos www.scrapidoo.se  och de är helt ljuvligt fina! Finns i flera olika färger också.  



ännu en närbild:



Här har en av mina favoritcharms fått vara med. Jag tycker det är lätt och smidigt att bara trä upp charms på metalltråden på rosor, innan jag "krullar till" metalltråden runt en stoppnål.  

Bokstavsdiesen och fjärilstansen är mina privata, men allt annat material till den här layouten hittar ni hos www.scrapidoo.se

Hoppas ni alla får en härlig hösthelg!

/ KatarinaR
Zima
2011-10-14 @ 10:49:07
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/

Vilken fin och höstig layout! Gillar att du stämplat på höstlöv. Dina blommor och charmen på metalltråden är jättefina!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0