Jul i vårt hus

Vi har haft en trevlig jul med nära och kära, och i mellandagarna har min goa dotter med familj, varit här på besök. Så härligt att få träffa hela goa familjen.
I eftermiddags när de hade åkt hem satte jag mig och gjorde ett Grattiskort, men det kan jag inte visa riktigt än.
Däremot kan jag visa en snabb och enkel ask jag gjorde och gav bort i julklapp, men en liten peng i.
På fotot ser man också min lilla vätte som brukar sitta på lilla bordet i hallen.
 
 
 
Bjuder på ett foto från andra sidan av vår hall också, med den gamla byrån jag fick efter farmor. Byrån var mörkbrun, men numer är den vitmålad. Visserligen ser man inte så himla mycket av själva byrån, men så här ser det ut ovanpå byrån, just nu.
 
 
 
Nu blir det  mys i soffan med lite choklad!
 
/KatarinaR
 
 
zinkadus
2012-12-28 @ 22:15:11

vad fint du gjort på byrån i hallen

Carina
2012-12-28 @ 22:26:55
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Härligt att ha familjen samlad.
Snyggt kort och fint pyntat på byrån. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0