Dekorerad ask till bildmålarnas Challenge 18

Den här gången var utmaningen hos Bildmålarna att göra/dekorera någon form av ask, och jag valde att piffa till en liten ask med Riesen. Tycker de askarna är så lagom små och perfekta att altra.




Jag har använt papper från Reprints nya serie Childrens Collection, som går i milda fina färger, och jag har köpt både dom och rosor och halvpärlor hos Scrapidoo.
Stämplarna kommer båda från Bildmålarna. Gillar verkligen deras fina stämplar och hoppas hitta några av de nya på mässan i Karlstad till helgen.

Ja jag hoppas verkligen att jag kommer iväg på mässan. Har en hals som inte är helt ok, och idag kom mannen hem från jobbet och var riktigt dålig. En timma senare hade han 40 graders feber och nu är han helt utslagen. Hoppas det inte är influensa bara för det vill vi absolut inte ha, jag och killarna. Influensa och astma brukar inte vara någon bra kombination.

Så nu i kväll har jag plockat fram spriten. Ja handspriten alltså :-)
Har spritat runt lite överallt och så blir det skilda sovrum tills han är bättre.
Sen är det väl bara att hålla tummarna för att vi andra inte blir sjuka!

Nu är det dags för kvällspromenaden med lilla vovven, och sen är det dags att lägga sig. Tror jag får sällskap i sängen av lilla Molle, som ju inte får sova i våra sängar, men när jag sover i gästsängen så är det faktiskt ok att han sover hos mej. 

Nattinatti! 

/ KatarinaR



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0