En härlig Söndag

I dag har vi haft en härlig Söndag!
Efter frukost åkte vi till Valfjället. Vi började med att fika när vi kom fram och sen slängde killarn sig ut i slalombackarna.
Själv åkte jag vidare till Charlottenberg för lite shopping.
När jag kom tillbaka till Valfjället var det dags för lunch och sen fortsatte killarna åka, medan jag njöt av solen och försökte ta lite foton, men det var inte så lätt. Swisch så åkte de förbi och fotona blev sådär kan man säga.

I stället visar jag en layout med ett foto från en helt annan aktivitet, nämnligen Vildsvinsjakt.
I den här familjen är det ett stort intresse och en höjdpunkt var det absolut när sambon fick skjuta en vildsvinsgalt på 110 kg. En av sönerna hade tur och var med vid det tillfället och självklart måste jag scrappa om detta. Är ett par år sen nu, men i Fredags så blev det äntligen av att jag scrappade detta minne!

Jag har använt mej av skiss #8 inne på Veckans nya skiss



Om en liten stund ska vi äta middag och sen tror jag att jag ska ta en mugg te och så läsa lite. Har blivit väldigt dåligt med läsandet sista dagarna,så jag har nästan abstinens nu :-)

Sen i kväll är det ju Wallander på tv och det gillar vi!
 
/ KatarinaR

Jennie
2012-02-28 @ 20:37:00
URL: http://www.migochjag.wordpress.com

Tack för ditt fina bidrag. Kul med pilarna :D

Tussling
2012-02-28 @ 22:04:34
URL: http://tusslingpysslar.blogspot.com/

Fin LO. Kul att du ville vara med att tolka min skiss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0