LO med Bo Bunny

I kväll tänkte jag visa mitt bidrag i sista deltävlingen i Inzpiras stora tävling i Maj.
Temat var Arv/miljö och jag har scrappat en layout med ett foto på mej som liten, hemma hos farmor och Stig, min extra farfar.
Fotot fick jag efter att farmor gått bort och på baksidan har hon skrivit en liten anteckning.



Till det här fotot passade Bo Bunnys serie Timepiece perfekt. Klockan har jag klippt ut ur ett av pappersarken i den här serien, innan jag la ett lager Crackle accent på den. Det syns inte på fotot här, men när det torkat ser det ut som om glaset på klockan krackelerat.

På tagen som är instucken bakom fotot har jag skrivit lite journaling.
Spetsen till höger om fotot hittade vi i farmors gömmor och den ville jag gärna använda till det här fotot. I övrig tyckte jag det räckte med en kakserviett, några blommor, en utstansad hjärtswirl, samt en fjärilscharm.

Nu återgår jag till att se på Wallander på tv.
Gokväll!

/ KatarinaR

snojbi
2012-07-25 @ 10:16:24
URL: http://snojbi.blogspot. se

Jättefint



Kraaam

Nina
2012-07-26 @ 08:14:53
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.se/

Vad fin din Lo är, Pappret du har valt passar så bra till kortet. Ha en bra dag. Kram Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0