Kort med hÄnglastämpel

I dag visar jag ett kort gjort till en tjej som slutat nian.



Återigen har jag använt de ljuvliga papperen från Maja Designs serie, Vintage Summer Basics.

Stämpeln köpte jag för ganska länge sen men har  faktiskt inte använt den förrän nu.  Den ingick i ett set och de andra stämplarna har jag använt tidigare. Men jag är glad att jag har den här stämpeln för jag tycker mkt om den.



Dekorerade kortets ena hörn med några blommor och ett pärlstrå.

Allt material förutom stämpeln och knappen finns hos Scrapidoo och materiallista finns i bloggen hos Scrapidoo så bara klicka in dej där, om du vill veta vad jag använt.

I kväll har jag varit ute och gått en långpromenad med goaste lilla Molle. Han är det perfekta promenadsällskapet när man vill tänka lite och bara koppla av. Andra gånger är det roligt att ha någon att prata med, men idag behövde jag få tänka över vissa saker.

Medan vi var på Rhodos var Molle hos min dotter i Sunne och han kom inte hem förrän i Lördags. Jättesnällt av dom att ta så bra hand om honom, men oj vad skönt att han är hemma igen hos oss nu!

Det "värsta" är att han nu är i himla bra form, eftersom han varit med dottern ute på långpromenader och springrundor i skogen, så han har haft riktiga "Kom i form-veckor"  Borde kanske ha bokat in mej själv på ett par sådana veckor också :-))

Så nu är det upp till mej att försöka hålla honom i fin form och det hade inte varit helt fel för mej heller att komma i form. Får bli längre och snabbare promenader i alla fall.
För många år sen så brukade jag springa lite, men har absolut inte sån kondis längre och är inte heller säker på att mitt ena knä fixar det, även om jag inte har ont i det nu. Fast liite sugen på att testa är jag.

Jaja, all motion är bättre än ingen, och min kondition kan bara bli bättre!
Det gäller att tänka positivt!

Nu ska jag se på fotboll på tv, med mina älskde killar!

/ KatarinaR

Nina
2012-06-21 @ 12:03:36
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.se/

Vilket fint kort med en mycket söt stämpel. Snyggt val av papper och färger. Önskar dig en trevlig midsommar. Kram Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0