En jobbig vecka

Förra veckan var en jobbig vecka, på flera sätt.
 
På Onsdagen dog min morbror under en vistelse i Gambia och det blir ju något av en chock när något sånt här händer helt oväntat.
Mina tankar har sen dess varit mycket hos hans fru och barn och barnbarn.
 
Har tänt många ljus de här dagarna....
 
Jobbigt på ett helt annat sätt var att jag varit rejält förkyld. Jag jobbade hela veckan men har verkligen inte mått något bra. Tyvärr försämras ju min astma när jag blir förkyld och i slutet på veckan kändes det som om jag inte orkade något alls. Kändes tungt att andas och var lite orolig att jag skulle få bronkit eller lunginflammation, men under helgen vände det och igår kväll var jag ute och gick en lång promenad och det var härligt att känna att jag andades så lätt.
 
Jag hade varken ork eller lust att scrappa under förra veckan, men jag har en del som jag inte hunnit visa än, så här kommer ett kort jag gjorde till systersonen när han fyllde 20 år i slutet på Oktober.
 
Nu ska jag lägga mej och läsa. Håller på med Leif GW Perssons bok, Gustavs grabb.
 
Nattinatti!
 
/ KatarinaR
 
 
 
 
 
http://pysselsandra.blogspot.se
2012-11-21 @ 12:35:43

Fy vad jobbigt det låter =( Är aldrig kul när det händer sådana här tragiska grejjer och man vet inte vart man ska ta all sin kraft ifrån för att orka gå vidare. Sen gör det inte saken bättre om du har asma. Hoppas du kryar på dig och att du sackta men säker kommer orka, men jag förstår att det är tuft.

Kram Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0