DT-Kort för Momas lil´shop of stamps

I slutet på Juli släpptes många nyheter inom scrapvärlden på den stora mässan för företagare, CHA i USA.
Extra roligt tycker jag det är att Momas lil´shop of stamps har med några ark med stämplar som säljs via Whimsy Stamps!
Dessa finns också att köpa som digitala stämplar i Momas egen butik.
 
Jag har gjort ett kort med en av blomstämplarna i setet " HomeMade"
 

Den här gången gjorde jag ett kort med Z-vikning, vilket kanske syns bättre på nästa foto.
 

Jag ville låta den här stämpeln få stå i focus så jag valde att bara dekorera med några få blommor och blad,samt ett par halvpärlor.
 
Så här ser det fina stämpelsetet Home Made ut, där denna stämpel ingår.
 
 
Du hittar stämpelsetet Home Made som digitala stämpar här hos Momas lil´shop of stamps
och som gummistämplar hos Whimsy Stamps. 

 
Trevlig helg önskar jag!
 
/ KatarinaR
 
 
 
Onkis
2013-08-03 @ 19:16:59
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Va roligt med nya stämplar.
och du har gjort ett jättefint kort.
Kram!

Carina
2013-08-09 @ 08:58:28
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Jättefint kort med vacker bild. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0