DT Scrapidoo- Altrad ask

Utmaningen i Februari hos Scrapidoo går ut på att altra en ask och den ska på något sätt ha temat "Kärlek"
Här kommer mitt inspirationsalster:
 
Jag har klätt om en ask som det varit chokladtomtar i och tycker att det är helt perfekt att ha en altrad ask på lager. Vid lämpligt tillfälle är det bara att fylla asken med något passande och sen ge den till någon man tycker om.

Papperet med hjärtan på kommer från Reprint och är egentligen ett julpapper, men baksidan med hjärtan passar ju när som helst. Blommorna är från YouDo och påsen heter Christmas mix, men även de tycker jag man kan använda när som helst :-)

Den söta nyckelpigan är av metall och så har jag fäst en hjärtbrad i den största blomman. I de små röda blommorna har jag satt vita pärlor från YouDo.

Hoppas du fått lite inspiration och har lust att göra en ask och delta i vår utmaning!

Mer info hittar du hos www.scrapidoo.se

Jag har haft några härliga lediga dagar nu. I Lördags var vi i Valfjället så killarna fick åka slalom. Jag och syrran passade också på att shoppa lite i Charlottenberg . I går såg vi på Skidor på tv, varvat med städning och så hann jag med en promenad med Molle. På em var jag hos min trevliga granne S och scrappade. Gott fika fick jag också! 
 
På kvällen kom äldste sonen ner en stund och vi åt en god middag som sambon lagat och så kaffe på maten.
Senare såg vi på Morden i Midsommer.
 
I dag har jag varit ledig eftersom killarna har sportlov. Det blev en tur till Bengtsfors där vi  fikade gott och så blev det förstås ett besök på godisfabriken! Trevligt sällskap hade vi av syrran och hennes barn.
 
Nu blir det alldeles strax filmtime här. Vi köpte Bondfilmen "Skyfall" idag, så nu ska vi poppa lite popcorn och sätta oss tillrätta i soffan.
 
/ KatarinaR
 
Nina
2013-02-25 @ 19:42:17
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.se/

Din ask är helt underbar. Det låter mysigt att se på film och äta popcorn. Ha det så bra. Kram Nina

Åsa/asamia
2013-02-27 @ 05:36:39
URL: http://asamia.blogg.se

Vilken fin ask, man får vårkänslor av den.
Kram

Carina
2013-02-27 @ 08:03:02
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Åhhh vilken fin ask. Gulligt papper och söt dekoration. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0