DT Scrapidoo- LO Gurine

För ett tag sen gjorde jag en layout med ett foto på min mammas mormor Gurine.
 
 
Jag har återigen använt Maja Designs Vintage Summer Basics.  Bjuder på en närbild också, där man ser några av blommorna jag använt. Har även stansat ut en massa små blå blommor ur ett av Maja-papperen. Den här stansen är lätt att stansa med och jag tycker mkt om de söta blommorna.
 
 
De gula blommorna och “skelettlövet” till vänster om fotot har nyligen kommit in och säljs i lösvikt i butiken i Årjäng, och kommer att finnas med på mässan i Karlstad i helgen.  Visar ett foto med ett litet urval av olika blommor som finns i lösvikt och som har ett riktigt bra pris.
 
 

Just de här fina blommorna fick jag av mina snälla föräldrar när jag var hemma och sjuk för några veckor sen.

Just nu är jag förkyld igen :-(  

Jag hade precis hunnit bli bra och kände att jag fått tillbaka min energi, när nästa förkylning slog till. Men är iallafall tacksam att det inte är influensa jag har. Astma och influensa brukar inte vara någon vidare kombination.

Mycket varmt te, vila och lite tv och bokläsning har det blivit idag. Sönerna har ju sportlov och är snälla och servar mamma lite också, så det går ingen nöd på mej.

Men jag hoppas bli pigg så jag orkar med på mässan i Karlstad nu i helgen. Kom gärna förbi i Scrapidoos monter och hälsa, om du är på mässan!

/ KatarinaR

snojbi
2013-03-01 @ 06:01:35
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Jättefin Lo

Krya på dej

Kraaaaaam

Margareta
2013-03-01 @ 18:42:34
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Åh en så underbar LO! Så fint att på så sätt minnas sina släktingar som inte finns med oss längre!
Hoppas du snart känner dig kry igen!! Det verkar vara sega förkylningar i vinter!
Ha en så bra helg du kan! Kram!!

Päivi
2013-03-02 @ 13:40:14
URL: http://paivja.blogspot.com

Underbar layout i härliga färger! Vad jobbigt med förkylning, hoppas du känner dig bättre snart! Krya på dig!

Ziro
2013-03-02 @ 16:52:13
URL: http://zirosscrap.blogspot.se

Vilken fin layout! Kul att scrappa gamla foton.

Carina
2013-03-02 @ 21:20:14
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Vilken Lo så fin. Trist med förkylningar. Hoppas du får trevligt på Mässan. Kram

Anonym
2013-03-02 @ 22:31:58

Hej =)

Vilken härlig LO du har scrappat och vilken underbar bild!! Förstår att det måste ha varit kul att göra den här fina LO:en!

Tråkigt att du dragit på dig en ny förkylning särskilt om du har astma!! Min dotter har förkylningsastma och det är lite jobbigt när hon blir förkyld för då får hon en så ihållande jobbig hosta. Krya på dig och njut av din bok och att ta det lite lugnt!

Kramisar från Sandra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0