Grattiskort med Birdie

För någon vecka sen gjorde jag ett kort med en söt digital stämpel som Kajsan gjort och generöst delade med sig av. Finns flera olika varianter av Birdie, men den här gången blev det en sötnos som passar på födelsedagskort.
 
 
Textstämpeln kommer från Gummiapan och papperen är spillbitar av lite blandade märken.
 
Det här kortet är inte gjort till någon speciell person.
Jag gör oftast mkt fler kort än jag har användning för, bara för att det är så roligt :-)
Så jag brukar ställa ner lite kort då och då, till försäljning i min brors butik Datorboden.
På så sätt kommer korten förhoppningsvis till glädje för någon och jag får in några kronor att köpa nytt material för :-)
 
Ha det så bra!
/ KatarinaR
 
Maria
2015-05-04 @ 22:00:49
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Blev jättesött med den lilla fågeln. Så fint färglagt stämpel =) kram

Camilla
2015-05-05 @ 14:06:18
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Jättefint kort i glada och härliga färger. Såå söt stämpel:)
Kram och ha det gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0