Påskkort

I dag har jag scrappat med underbara nya
papper jag fått från Märtis på www.scrapidoo.se
Så fort de kommer upp i Scrapidoobloggen, kommer jag att visa dom här också. Sen är det meningen att de ska med till mässan i Karlstad till helgen, som inspiration. 
Men idag kan jag iallafall visa ett påskkort jag gjorde för några dagar sen. Till det använde jag fina papper från Basic Greys serie: Lime Rickey, samt digital stämpel från papperochsånt.

 


Förutom att scrappa så har jag idag bla umgåtts med mina syskon. På fm var systeryster här och fikade, och 
på kvällen var min goe bror här med fru och åt middag. 

Dagens Te: I eftermiddags gjorde jag iordning en kanna med munkte. Det är såå gott!
Till detta blev det lördagsgodis och lite läsning i en bok jag köpte på bokrean: Leva med hund




Sist men inte alls minst, måste jag förstås visa ett foto på älskade barnbarnet, som jag träffade i Torsdags.

 

Så här glad blev han, när han fick provsitta sin nyinköpta bilbarnstol för första gången!

Nu börjar det bli dags att sova, så jag är pigg i morgon. Det är fotbollscup i sporthallen och jag och sambon ska förstås sitta bänkade och heja på våra killar. Sen på em är det dags för scrapträff med kompisar och det är alltid lika kul!

Nattinatti!   / Katarina

Lise-Lott G
2010-03-01 @ 22:01:10
URL: http://liselottg.blogg.se/

wow, vilket fint kort.

Jag gillar det mönstrade pappret jättemycket.

Vad är det för tillverkare på det?



ha det gott!



kram Lise-Lott




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0