Sommarskor m.m.



Det här ska ju tänkt att vara en pysselblogg, med inriktning på scrapbooking, men just nu pysslar jag allra mest med vår lilla valp. Men jag var faktiskt på en trevlig scrapträff i Onsdags kväll, och gjorde två layouter då. Ska försöka hinna fotografera dom i morgon, så jag kan visa sen.

Nu med valp i huset så är mina foppaskor väldigt bra att ha, när man snabbt och lätt måste komma ut för att kissa vovven. Kom på idag att jag scrappat en sida om just dessa skor, men sen inte lagt ut den, vare sig på bloggen hos Scrapidoo eller i min egen blogg. Så här kommer den:



Köpte dessa skor på Rhodos och jag tycker att de är perfekta att ha på stranden, eller som sagt, när man ska kissa valpar titt som tätt. Har använt papper från Making Memories till denna LO, och fjärilarna som jag dekorerat med är utklippta ur ett av papperen i serien.  Allt finns att köpa hos www.scrapidoo.se

Är ju Mors dag idag och jag har blivit firad på alla möjliga vis. Har fått telefonsamtal, kramar, chokladask, bok, heminredningstidning och så en påse med så här smaskiga godisar..



Polly summer berries kan verkligen rekommenderas. Supergoda tyckte jag!

Nu har jag en liten pudelkille som vill ha lite uppmärksamhet, så jag får nog på med foppaskorna igen, och gå ut för kvällskissning, innan vi kryper till kojs.

Nattinatti     / Katarina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0