Jägare,kort o glögg

I dag vill jag börja med att säga Grattis! till största sonen som tog jägarexamen i går!
Teoriprovet var klart och i går sköt han upp, och klarade det trots snöstorm!




Det här kortet gjorde jag för ett tag sen, med material från www.scrapidoo.se  men sen har det inte blivit fotograferat. Tycker det är så svårt att fotografera nu den här mörka tiden.



Jag har använt papper från Basic Greys julserie: Jovial. Tycker mkt om dessa papper i varma fina färger och mönster.
I övrigt så har jag använt stämplar från hÄnglar & stÄnglar.
Textstämpeln i bakgrunden har jag lånat av snälla svägerskan, och bladen är stansade med en stans som jag köpte på mässan i Karlstad.

Kollade just på termometern och den visar på 13,2 minusgrader. Brrr så kallt!
Ska ta och ropa in killarna som är ute i snön. Nu får det bli glögg att värma sig med, och Nyåkers pepparkakor med ädelost!

Jag fick den här fina förpackningen av min goa syster när jag fyllde år häromdagen, så någon av dessa ska jag värma på nu.



Den vita glöggen med en touch av lime, har vi redan testat och den tyckte vi var supergod!

Nu mys med familjen!

/ Katarina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0