Dt-Layout


När jag fick de fina papperen från BoBunny, började jag leta foton på mina killar som kunde passa att scrappa med.

När jag hittade det här fotot så var det ingen tvekan, det var bara att skriva ut och scrappa!



Fotot föreställer goa A när han började i Förskoleklass. På tröjan som han har på sej finns en drake som ser likadan ut som den på det ena av papperen i den här serien.



En närbild som visar hur jag veckat en remsa papper lite ojämt, och sen fäst i nederkanten av fotot.

Jag stansade ut några stjärnor ur den bruna baksidan på det blå/vit rutiga papperet för att framhäva de stjärnor som redan finns i papperet. Avslutningsvis stämplade jag dit ett par stjärnswirlar i blått.


Jag har använt papper från Bobunny.  Cambridge, Cambridge Cobalt och Cambridge Chess heter de. Papper, bokstavsstickers och journalingrutorna jag använt ( tag och etikett under titeln) finns i butiken hos www.scrapidoo.se                               

Ha det bra!    

KatarinaR

Anneli
2011-05-01 @ 19:17:52
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Vilken snygg Lo...

Mönsterpappret gjorde sig så bra till kortet

Kram Anneli

Gurkiss
2011-05-04 @ 06:59:59
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Snygg LO :)



Kram Gurkiss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0