LO "Söta Molle"


Inne hos www.scrapidoo.se pågår en Skisstävling under Mars månad.



Maritha / Dilorfs skiss inspirerade mej, och så här blev min tolkning.

Förutom Papper: Basic Grey-Kioshi Lila och Jasmine & olive, så har jag använt Lace cardstock Posies Grape.

Dekorationer: Vita blommor, lila daggdroppe, metallcharm och Glossy accent på bokstäverna.

Privat: Fjärilsstans fr MS, Dragonfliesdie fr Magnolia och Quickutzalfabetet Rollerskate.

Fotot föreställer Molle när han kom till oss förra våren. Han var helt tokig i tulpaner och kastade sej in i rabatterna och tuggade sönder mina tulpaner.

Eftersom han var så liten och söt så hade jag överseende med det, men i år får han inte tugga sönder mina tulpaner, trots att han fortfarande är liten och söt!


Jag deltar naturligtvis inte med denna i skissutmaningen, eftersom jag ingår i Scrapidoos designteam,
men för alla andra så finns ju fortfarande lite tid kvar att göra ett bidrag och delta i Marsutmaningen.
Det finns ett fint pris i potten!

Mer info hittar du här: www.scrapidoo.se


/ Katarina

Pysselfröken
2011-04-02 @ 12:45:04
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Åh, gillar både skissen och din tolkning. Lila är så fint. Supersöt hund också. Trevlig helg! Kram

Emmeli
2011-04-04 @ 15:04:39
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Supersnygg tolkning av skissen! Det va meningen att jag skulle deltagit i denna tävling men jag hann inte med... :) tack för din kommentar för några dagar sen! ♥ Emmeli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0