Halloweenkort

Jag har gjort två Halloweenkort som Dt-alster för  www.scrapidoo.se

Det ena ser ut så här....



och det andra blev så här....



Man behöver inte använda speciella halloweenpapper utan det går utmärkt med "vanliga" papper.
Det lila papperet är faktiskt ett julpapper!
Både det och det orange papperet finns på REA just nu.
Mer om info om korten och vilket material jag använt hittar du i bloggen här: www.scrapidoo.se

I går eftemiddag/kväll var jag på scrapträff med trevliga scrapvänner. Vi scrappar, pratar, fikar och det är såå inspirerande och roligt!
Jag gjorde två julkort som jag får blogga när jag fotograferat dom. Julkortstillverkningen pågår för fullt nu, och jag har börjat knapra pepparkakor, men tror det får bli lite julmust också snart.

Nu blir det deckare i bokform och lite kamomillte.

/ KatarinaR





Lisbet W
2011-10-25 @ 22:18:40

Vilket härligt kort du gjort. Ja visst hade vi trevligt. Nu har jag gjort ett kort till en tjej som fyller 25 år. blev riktigt nöjd.

Gurkiss
2011-10-26 @ 07:11:37
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Jätte fina halloween kort du gjort...



Ha de gott.

Kram Gurkiss

ZINKADUS
2011-10-27 @ 23:01:43

vi kanske kan knapra pepparkakor tillsammans nån gång, längtar efter allt mys som är före julen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0