Glädje och sorg

Livet består av både sorg och glädje.

I Söndags var en dag fylld av sorg.

Jag var med pappa till djursjukhuset i Karlstad, eftesom hans älskade hund Troja var sjuk. Hon blev dålig redan i Juni, och det visade sig då att hon hade hjärtsvikt. Sen dess har hon fått mediciner och mått förhållandevis bra.

Men den sista tiden har hon blivit sämre igen, och i Söndags visade det sig att det var dags att låta henne somna in. För hennes skull var det absolut det bästa. Nu slipper hon ha det jobbigt mer.
Men sådana beslut är hemska att ta och saknaden är stor.



Troja var en jakthund och älskade att vara i skogen så en skogsbild fick det bli. (lånat foto)

Som tur är så består livet även av glädje och Onsdag blev en glädjens dag!

Min bror och hans fru fick en dotter!

Mina föräldrar blev farmor och farfar och jag och min syster är numera fastrar till en liten Linnea!

Längtar såå tills jag får träffa henne!

Nu är det dags för fredagsmys!

Gokväll!   / KatarinaR






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0