Kort med snögubbar

I går hade vi födelsedagskalas för killarna som fyllde 14 år. Herregud, hur fort åren går. Kan knappt förstå att mina yngsta barn är 14 år! Inga småkillar längre.... Tur jag har mina barnbarn, för de är iallafall småkillar fortfarande :-)
 
I dag har vi firat systeryster som fyller år, så här på självaste nyårsaftonen. Vi är hemma några timmar och tar det lite lugnt nu, innan vi ska tillbaka dit för nyårsfirande.
Molle var inte alls rädd för raketer förra nyåret, så han får vara hemma i lugn och ro, under första delen av kvällen,men jag går hem och hämtar honom sen, när det börjar dra ihop sig för fyrverkerier, för säkerhets skull. Jobbigt att det skjuts så mycket, och i så många dagar, när så många djur blir rädda :-(
 
Jag har gjort två kort med de fina snögubbestämplarna från Vilda Stamps.
Första kortet är gjort efter en kortskiss inne på Svensk Scrapbooking, där det pågår Nyårsscrap nu.
 
Det andra kortet kommer här.
 
 
Till båda kortet har jag använt julpapper från Reprint, samt på det nedre kortet även en bit av baksidan på ett julpapper från Maja Design. Många av de här papperen går jättebra att använda till annnat än julalster. Jag har köpt papperen hos Scrapidoo.
 
Förresten, du vet väl om att www.scrapidoo.se just nu har REA på alla julpapper! (Även på de i Reakategorin)
Rabatten dras i kassan.
 
Så vill jag önska er alla en trevlig nyårsafton. Var rädda om er och Gott Nytt År!
 
/KatarinaR
 
 
 
 
 
Cornelia
2012-12-31 @ 17:34:52
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Jättefina kort och ja, visst är det konstigt hur åren bara flyyyyyger iväg?!!?

Nu står vi inför ett nytt år igen... och man undrar litegrann vart 2012 försvann nånstans?! *S*

Önskar dej ett Gott Nytt År!

Carina
2013-01-01 @ 10:32:34
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Vilka fina kort med söta snögubbar.
Visst flyger åren iväg. Vår minsta är redan 17. Men som du säger barnbarnen finns och kommer "alltid" vara små. Ha det bra och Gott Nytt År kram

http://pysselsandra.blogspot.se
2013-01-01 @ 17:34:53

Hej =)

Vilka fina snögubbar och snyggt papper från Reprint! Är så förtjust i snöflingor och det har du fått med flera på dom här två fina korten ser jag. Hoppas du har haft ett bra nyårsfirande och att det nya året ger din många fina stunder med ditt skrappande!

Kram Sandra!

Gurkiss
2013-01-01 @ 23:13:44
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Vilka två helt underbara kort du har gjort...
Super fina verkligen. Super söta snögubbar :)

Ha de gott och hoppas att du får ett härligt 2013.
Kram Gurkiss

Lisa-olsi
2013-01-03 @ 10:35:58
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Två härliga kort, riktigt snygga färger tillsammans.
Önskar dig ett bra 2013 med många scrapstunder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0