Anyone can start from now...

Tänk att det redan är sista dagen på 2013 och snart ett nytt år att se fram emot!
 
Sista dagarna har vi firat och kalasat rejält. Våra killar fyllde 15 år igår och vi hade släkten här på mat och fika. Idag fyller min syster år så vi har varit där på kalas.
I kväll avslutar vi året här hemma i lugn och ro med go mat.
 
Jag vill i det här inlägget som blir årets sista, passa på att tacka er alla som besöker min blogg. Tack till er som lämnar kommentarer, det gör mej glad :-) men också tack till er som "bara" kikar  in.  Förhoppningsvis blir ni lite inspirerade.
 
Jag har ett kort att visa idag med en text som jag tycker är mycket tänkvärd och passar extra bra idag, så här på årets sista dag.
Det här kortet hade jag tur att få publicerat i tidningen Inzpira i höst men nu är det dags att visa det här i min blogg också.
 

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla!
 
/ KatarinaR
Maria
2014-01-03 @ 17:46:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Åh, så fint kort! Förstår verkligen att det kom med i tidningen =) God fortsättning!

Carina
2014-01-04 @ 21:53:41
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Vackert kort. Inte konstigt att det kom i tidningen. Kul. God fortsättning. Kram

Pysseltokiga Marie
2014-01-08 @ 14:14:16
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej Katarina!
Såååå vackert kort, me like:)) Förstår att det kom med i tidningen, Grattis!!

Må så gott
Kramizar Marie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0