From the Heart stamps - Juni

Nu har min semester börjat och det är härligt!
Idag har jag varit hos frissan, fikat med min goe bror, handlat och sen bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
Efter att ha ätit våfflor med grädde och färska jordgubbar med familjen nu i kväll, satte jag mig och scrappade ett kort med Juni månads stämpel från From the Heart stamps och så här blev mitt kort:
 
 
Deltar med kortet i "The Stamp of the Month Challenge"
 
Älskade barnbarnet Gustav  fyller hela 5 år på Onsdag, så det här kortet skickar vi till honom så länge, så ska vi åka upp till Sunne och fira honom på Lördag. 
 
Nu skiner solen så fint så nu ska jag passa på att gå en promenad med Molle och njuta av det fina vädret!
 
/ KatarinaR
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0