Fy för influensa!

Sen sist så har båda sönerna insjuknat i influensa och så även sambon. Själv är jag feberfri men har hostat så mkt att jag har så ont i bröstet, att jag knappt vågar röra på mig och fasar för nästa hostattack :-(  Så idag blir en mkt lugn dag. Killarna i familjen är i alla fall piggare och jag dricker mängder med te och honung, har ständigt en halstablett i munnen och så hoppas vi verkligen att det vänt nu!
 
För några veckor sen var jag med på en utmaning i en trevlig grupp på facebook. Man skulle göra ett julkort i huvudsakligen rött, och ha med ett hjärta på kortet. (Tror i alla fall att det var så utmaningen löd)
 
Så här blev mitt julkort:

Jag använde en jultag från ett Reprintpapper, och så mönsterpapper från Maja Design. Blommor och blad kommer från I am roses, och så en kakserviett och en brads från mina gömmor.
 
Kan ju vara bra att göra ett och annat julkort under årets gång, så kanske man har korten klara i god tid, utan att stressa i juletid.
 
Trevlig helg önskar jag er!
/ KatarinaR
Onkis
2015-03-07 @ 22:55:32
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Va tråkigt att ni är sjuka, hoppas att ni snart mår bättre.
Vilket vackert julkort du gjorde till utmaningen.
Kram & krya på er.

Pysseltokiga Marie
2015-03-08 @ 09:27:54
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej Katarina!
Sååå vackert julkort du gjort i härliga papper och dekorationer:))
Så tråkigt att ni ligger sjuka, inget roligt alls!!
Nu får ni krya på er:))

Tack för din fina kommentar inne hos mig, blev sååå glad:))

Kramizar Marie

Maria
2015-03-08 @ 14:04:01

Blev ett jättefint julkort =) Härlig tomtebild. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0