Sjukstuga här hemma....

Nu har det varit sjukstuga här hemma ganska länge :-(
Först var ena sonen sjuk, sen den andra och så blev jag sjuk. Har haft och har fortfarande en hemsk hosta och i kombination med min astma så blev jag ganska så dålig. Fick åka in en tur för att få inhalera astmamedicin, när min vanliga inte hjälpte nog bra. Fick även en kur med cortinsontabletter, så nu är jag bättre, men inte bra :-(
Så idag blev det ett nytt läkarbesök och förlängd sjukskrivning. Fick hostmedicin som förhoppningsvis ska hjälpa mig att sova lite också :-)
 
Har förstås inte orkat scrappa något, men har ett kort som jag gjorde för ett tag sen, som jag kan visa idag.
 
 
Tycket om den här tänkvärda digitala textstämplen som kommer från Momas lil´shop of stamps, som ju tyvärr inte längre finns.
När man är sjuk så blir det extra tydligt hur värdefullt livet och dagarna är, och att man ska vara tacksam för varenda dag! Man behöver ju inte vara allvarligt sjuk för att inse detta :-)
 
Ha det nu så bra allihop och njut av dagen!
/ KatarinaR
 
Maria
2015-03-04 @ 18:11:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Vilken fin textstämpel, ett sånt kort borde man få varje dag för att bli påmind om att ta vara på dagen. Krya på dig! Kram

Pysseltokiga Marie
2015-03-08 @ 16:24:16
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej Petra!
Underbart vackert kort med en fin stämpel:))Jag har varit "sjuk" sen jag var 25år i en tumör sjukdom (fyller 53 idag);) Så jag är glad för varje dag jag kommer upp ur sängen själv! hoppas nu ni kryar på er snart:))

Må så gott
Kramizar Marie

Pysseltokiga Marie
2015-03-08 @ 16:28:11
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej igen!
Förlåt Katarina att jag kallade dig för "Petra"
vilket hjärnsläpp jag hade;))

Kramizar Marie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0