Kort till en vän

Så var snart den här helgen över och vi har haft en helt ok helg. Igår, Lördag, satte killarna i familjen potatis, ute i Risviken. Jag bakade en kanelbullekladdkaka och åkte ut med den och kaffe så de fick lite fikapaus.
Mamma följde också med och vi njöt i solen.
Innan vi for hem plockade vi gullvivor, förgätmigej och pärlhyacint. Såå fint där ute nu!
 
Idag har vi haft en lugn dag här hemma med bla fika när äldste sonen kom ner på besök. Efter grillmat nyss, åkte mannen ut på sjön för att prova fiskelyckan och jag ska strax göra iordning en kopp te och läsa lite deckare, innan det blir stickning och "Mord i Paradiset" på tv.
 
Under veckan som var fyllde en go kompis år och kortet hon fick ser ut så här:
 
 

Papper från Maja Design och motivet är en digital stämpel från From the heart stamps.
Har inte hunnit eller orkat scrappa den här veckan, men satt och färglade ett par stämpelmotiv en natt under veckan när jag inte kunde sova :-(
Så kanske det blir något kort gjort snart igen.
 
Har förresten ett kort jag inte visat än, som jag gjorde på beställning av en fd arbetskompis. Det visar jag under veckan.
Trevlig söndagskväll och en bra vecka önskar jag er!
/ KatarinaR
Maria
2015-05-11 @ 21:21:52
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Vilken söt stämpel! Passar till de flesta tillfällen =) kram

Lisa-olsi
2015-05-25 @ 01:23:00
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Ett jättefint och gulligt kort
med en söt och kul stämpel :)
Ha en bra vecka // Lisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0