En Award!

Titta vilken fin Award jag fått från snälla "Trollet"!



Såå kul att vara uppskattad!
Titta gärna in här  www.trolletspyssel.blogg.se  för att se på allt fint hon skapar.
Är meningen att jag ska ge den här vidare till 12 personer, så jag ska fundera lite på vilka det blir.

Har varit i Örebro idag, på en mkt intressant dag på Birgittaskolan. Snöade både på ditvägen och hemvägen, varvat med regnskurar på vissa sträckor. Vill ju ha vår nu!
Sommar är inte heller fel, så idag visar jag ett kort som jag gjorde för ett tag sen, som är riktigt somrigt!



Stämpel från hÄnglar, jordgubbar och blad stansat med Quickutz, och papper från bla MME.

Nu blir det lite pudelsurf, innan sovdags.  Hoppas ju hitta en liten sötnos som kan flytta hem till oss i Juni.

Nattinatti!  / Katarina 
Lilo
2010-04-21 @ 22:36:42
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Nu längtar jag till sommaren! Härligt somrigt kort! =)

Gertrud
2010-04-23 @ 10:57:19
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com

Hej, vilken fin blogg du har. Mycket att titta på och beundra. Den manliga stämpeln på mitt konfirmationskort är från North Star Stamps. är finns fler bra stämplar till manliga kort. Ha en skön helg, kram Gertrud

Tesa/Therese
2010-04-23 @ 19:23:44
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Tack för dina ord på Tesaprickiformar, blir så glad:)

Mysigt kort du gjort....längtar efter solvarma jordgubbar:)

Ha en skön helg.

Kram Tesa

Lisbet Wittfeldt
2010-04-28 @ 19:07:23

Hej du. Vilken härlig blogg du har här. Den var kul att titta på.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0