Snö i massor + lite scrappat

I Lördags hade vi planerat att åka till Karlstad, men pga snökaoset blev det inget av med det. Tråkigt, speciellt som dottern med familj också tänkt sig dit. Hade sett fram emot att träffa dom alla, och alldeles speciellt goa barnbarnet. Men vi gör ett nytt försök snart igen.

I stället blev det en innedag med lite pysslande. Gjorde två vanliga kort och så testade jag att göra ett kort med Z-vikning, och det kommer här:




Det var riktigt roligt att göra så det kommer jag säkert att prova fler gånger.

Gjorde en LO för www.Scrapidoo.se  för ett tag sen, med foto från Greklandsresan i våras.  I dag snöar det massor här igen, och då tycker jag att det känns bra att titta på foton och drömma sig tillbaka lite.



Men nu börjar det bli dags för kvällsmat. Goe F har önskat våfflor, så våfflor får det bli!

Sen blir det soffan och OS. Är egentligen inte så sportintresserad, men skidåkning tycker jag är kul att kolla på.
Måste bara tänka på att ta det lite lugnt med påhejandet idag.
I Lördags kväll var det så spännande, att jag fick blåmärken i handflatorna, efter att ha klappat händerna lite för ívrigt! :-)

Go kväll!     / Katarina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0