Altrad After Eight



I Fredags var vi bortbjudna på grillkväll. Jag ville gärna ha med mej något och köpte därför en chokladask som jag altrade.
Jag använde ett av de fina papperen från Crate Paper, som var med i mitt Dt-kitt från www.scrapidoo.se





Det vita svagt mönstrade papperet som jag klippt ut tagen i, är baksidan av papperet "Mia stack"
Det är så himla användbart med svagt mönstrade papper tycker jag!

En rubons från SassaFrassLass, en ros och så några daggdroppar, så fick det räcka!

Måste bara visa vilken underbar utsikt vi hade när vi satt på deras altan och åt gott.



Efter maten packade A en kaffekorg som vi tog med oss och gick ner till sjön, och så satt vi och fikade med den här fina utsikten!



En riktigt mysig sommarkväll blev det!

/ Katarina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0