Annat pyssel



Har inte scrappat så mkt de senaste dagarna, förutom att jag altrade några tändsticksaskar. Men de har jag inte hunnit fotografera än, så de får jag visa en annan dag.

Men jag har pysslat lite med annat. Bland annat så har jag bakat en del kaffebröd, för det går det åt mycket , när man tillbringar mycket tid på stranden.

Jag har bakat vinbärsrutor, men utan vinbär :-)
I stället blev det blåbär och eftersom vi inte tål nötter i familjen, så testade jag att strö på kokos och det blev jättegott. Gaffelkakor bakades på önskemål av A och själv var jag sugen på biscotti, så det fick det bli.
Hemmagjorda Biscotti med chokladbitar i är sååå gott!



Blev inspirerad av Weronica som visade hur hon förvarade sina pappersformar, för ett tag sen i bloggen
http://weronicaochannelie.blogspot.com/

Så nu kan jag njuta av mina fina formar, som ser ut som karameller i en burk!

Avslutningsvis vill jag visa min nya fina Rosengömma som jag köpte på Noll54 i Karlstad, häromdagen.



Den var så fin att jag bara inte kunde motstå den och priset var helt ok. Köpte med en ros, som jag kan använda när jag inte har någon äkta. Fast nu blommar mina Queen Elisabeth fint, så nu ska jag plocka en och lägga däri.

Nu är det dags för kudden, så

Nattinatti! / Katarina
Anonym
2010-07-17 @ 00:25:00

DET BLEV JU MYSIGT MED FORMAR I EN GLASBURK/ANNELIE

Annelie
2010-07-17 @ 00:25:57

Lilo
2010-07-22 @ 23:53:00
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Men vad läckert med muffinsformarna! Och vilken fin rosgömma! En sådan undrar jag om jag inte behöver... Känns som det faktiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0