Årets första julkort



Häromkvällen kunde jag inte vänta längre. Jag var bara tvungen att göra ett julkort!
Jag vet att det är ett bra tag kvar till jul, men nu har alla scrapbookingbutiker och bloggar börjat svämma över av massor med fina julpapper, julstämplar och fina julskapelser.



Stämpeln jag använde kommer från hänglar & stänglar och är bedårande söt, tycker jag.
Textstämpeln, blommor, bling och fina papper från Basic Greys fina julserie "Eskimo kisses" finns i
webbutiken här: www.scrapidoo.se

Har ännu ett julkort, som blev färdigt alldeles nyss, men det kommer lite senare.
Det är så himla kul att göra julkort och i morgon ska vi ha scrapträff så då kommer jag att frossa i julpapper och julstämplar! Såå kul!!

Hoppas ni har en härlig kreativ helg, precis som jag!

/ Katarina
Lise-Lott G
2010-09-25 @ 20:15:32
URL: http://liselottg.blogg.se/

Åh, vilket fint kort!



ha det gott!



kram Lise-Lott

Maiden
2010-09-28 @ 12:08:07
URL: http://maidens.blogg.se/

Superläckert!! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0